HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Koncert

2008.11.23. 20:54 sixxty

Ma a nagy hóvihar ellenére részántam magam, hogy csakazértis koncertre megyünk. A hajnali 11 -es kezdés is javára szólt a dolognak, meg ami már írtam itt.

Nagyon jó volt, bár nem vagyok egy hormonbomba, de könnybe lábadt  a szemem, mikor a gyereket néztem, ahogy énekel. Tudni kell, hogy itthon kevés zenét hallgatunk, egyszerűen elkevertem a legtöbb zene CD-t, így vagy énekelek, vagy zenélünk. Gryllus Vilmos van, és néha Kaláka,  de az inkább netről. Például ez. Élőzene koncerten

Tehát most a koncerten csupa ismeretlen dal volt, de a Boldog születésnapot-nál derült fel az arca, és akkor még, mikor észrevette, hogy a Kaláka egyik  tagja zenél a színpadon. Persze csak hasonlított, de a gyerek nagyon édes volt, ahogy lelkesen bizonygatta, hogy ki van ott. Inkább ráhagytam és azt modta, úgy örülök, mert nagyon szeretem a Kalákát.

Ma megtapasztalhattam, hogy a gyereknek kiváló a memóriája, jelzem, szerintem a gyerekek 80 %-nak hasonló van, csak egy idő múlva szocializálódnak és butulnak, de erről már írtam. Ma viszont itthon is megleltem egy H.J. CD-t és a gyerek már a dallam alapján még a szöveg előtt felismerte az Ákombákom című dalt és rögtön kezdte is énelekni. A verset már egy éve tudja.

Az esemény csúcspontja az volt, mikor nagyjából 300 lufit engedtek le, és természtesen a gyereknek hiába potyogtak a léggömbök  a fejére, neki egy damilonvégen levő kellett volna, ami a színpad része volt.  Aztán megbarátkozott egy-két nem damilossal is, nagy duzzogva.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek koncert Judit Halász

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr685674131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása