HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Fő az egészség

2008.12.26. 21:10 sixxty

Végre itt az egészség, örüljünk. Az orvosra hallgatva 36 órát egyhuzamban a lakásban töltöttem. Nehéz volt, de megérte.
Vizsont a bezártságtól nem tudtam aludni, ezért tegnap mintegy éjfélig pakoltam, takarítottam, és készültem mára, majd reggel anyám felébresztett hajnal fél nyolckor, hogy ismét boldog karácsonyt kívánjon.  Mint vérbeli szangvinikus nem tudja megjegyezni, hogy vannak úgynevezett  időzónák, és ha náluk délután 1 óra van az nem jelenti azt hogy máshol nincs korán reggel. De emlékezettem magam, hogy 5 éve még hogy örültem, hogy egyáltalán tud telefonálni.
Az karácsony amúgy remek volt, bár az ajándékaim megkaptam előre, de O. nem tudta megállni, hogy egy nagy és nehéz könyvvel ne ajándékozzon meg. Vele. Kár, hogy már nincs kertem, eddig mindig volt, de nagy cserépben is lehet sziklakertet csinálni, talán. A gyere kapott sok könyvet, játékot, diavetítőt és a hugomtól egy zenélő és vibráló plüsshóembert. Ez utóbbit most nem kommentálnám, majd a szomszédok.
A menü igazán pazar volt, bár az utóbbi időben új ízek felfedezése miatt innen főztem. Most jól sikerült a halászlé, klasszikus paszíroztott verzió, hozzá a túróscsusza,  a mai káposztás oldalas is igazán jó lett. Legalábbis mindenki megette az adagját. Süteményből csak mézeskalácsot és diós linzert csináltam meg, a vendégek hoztak truffelgolyót, zöld cukorbombát, diós golyót, csokis csókot, szóval kalóriával ellátott csapat lettünk.

Szólj hozzá!

Címkék: én gyerek karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr965674140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása