HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

És te hol vagy?

2012.11.15. 21:23 sixxty

Még néhány hete gondoltam valakinek hangosan végig azt, hogy mivel is ütöm el az időm úgy általában. A nem túl bonyolult válaszomból az derült ki, hogy van a munkára, van a B.-re fordított idő, van az egyéb kötelesség és én valahol a sor legvégén kullogok.
A ráébresztőnek szánt, De akkor hol is vagy te? kérdésre, csak azt tudtam válaszolni, hogy sehol, ami azért így nem igaz.

Ellenben levelezgetve M.-el és V.-vel az e heti beszámolót visszaolvasva igen csak B. felé billen a mérleg. Tegnap este persze, mikor a traumatológián várakoztunk, és egy kicsit  (nagyon) aggódtam, és most sem gondolom, hogy kidobott idő lenne egyetlen perc is akár, amit vele vagyok. Ma a tegnapi miatt nem volt munka, nyilván. B.-vel szerencsére minden rendben.

A feltett kérdésre most azt a választ adnám, hogy amit teszek a munkában, B-.vel, az is én vagyok, az is egy részem. Nem ahhoz kell nagy fegyelem, hogy azokat a feladatokat elvégezzem, hanem ahhoz, hogy amikor végre van időm magamra, azt tényleg magamra és ne egyéb és valami társadalmilag hasznos dologra fordítsam. Hogy tudjak pihenni, és ne azt lássam egy szabad félórába, hogy alaposabban porszívózhatok, vagy utolérhetem magam egy pluszmunkában.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr845674266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása