HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Kórház

2009.11.18. 14:22 sixxty

Hát az lett a vége a hasmenésnek. De már hazaengedték a lányt és most a szobájában durmol. Az eredményre, hogy mi okozhatta még várni kell. Valószínű, legalábbis én úgy gondolom, elkapott egy vírust és valahol ráfertőződött. Mert az egyik nap már majdnem jól volt, a rákövetkező napon megint ment a hasa, és hányt is, a harmadik nap meg már irány az ügyelet, mert minden kijött belőle. Azt hiszem megtanultam, hogy mik a kiszáradás tünetei.

És hát le a kalappal  az ügyelet és a kórház előtt, mert  pikk-pakk vizsgálták, és azonnal infúzióra tették, kapott pár üveggel 24 óra alatt.  És amíg el nem kezdett enni-inni, és a többi, addig nem engedték el.  Elméletileg anyuka (én) egy széken ülhettem volna egész nap, de vihettem be ágyat és ott voltam végig. Az egész gyerekseregre éjjelre van egy nővér, aki óránként jött be ellenőrizni, hogy minden  és meg alkalmanként gubancoltam ki  a gyereket a csőből, amin a folyadék jött. És lekopogom, talán nem kaptuk el a szomszéd ágy lázas betegétől a betegséget, mert ezek kettes szobák voltak.

Két éjjel voltunk bent és nem is tudom hogy bírtam volna többet. A szobában lévő másik anyuka nem volt a legszimpatikusabb, de megálltam és megállom most is, hogy megszóljam. Vagy mégsem. Először is hányós, hurutos gyereket hanyatt fekve altatni, mert a gyerek úgy akar aludni, azért nem a legjobb dolog. De hát úgy jobban horkol a drága.  Másodszor az a mondat, hogy a gyerek nem akar aludni a valóságban azt jelentette, hogy ő nem hagyta aludni a gyereket, mert beszélgetett és játszott vele. Ami alapból nem baj, ő gyereke, azt csinál vele, amit akar. Meg érthető, mert aggódik érte, meg szeretgetni akarja. De ezt az anyaösztön kielégítést reggel 4-kor , már nem toleráltam, elég volt előtte éjfélkor, még előtt este  10-kor.  Nagyon kedvesen kértem, hogy hagyja abba. Először nem is értette, hogy miért baj, ha ő akkor beszélget, de aztán csak csendben maradt. A nem akar aludni gyerek egy percen belül aludt.

Aztán szerencsére hazajöttünk, a gyerek jól van, eszik, iszik, alszik. Mentünk ma az erdőbe kirándulni, mert inkább a hegyen levegőztetem és már szaladt is.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg gyerek kórház

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr675674187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása