HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Kooperáció

2012.11.04. 20:49 sixxty

Izgalmas dolog az, amikor egy gyerek cseperedik és egyre több dolgot lehet rábízni. Magam sajnos nem vagyok a delegálás nagymestere, inkább gyorsan én, mint másra várni, szötymörögni. Iszom is ennek a levét...

Ahogy minden kisgyerek B is utánzott kiskorában. Portörlés- mikor még volt rá időm - porszívózás, mosogatás, szóval minden házimunka, amit tőlem lát. Sütés-főzés, olykor ment együtt, de az ritkán. Aztán a munka egyre több lett, nem volt elég a munka bent, itthon is le kellett ülnöm a gép elé, olykor reggel, még evés előtt/helyett azzal kezdtem, vagy vacsora után/helyett azzal feküdtem. De ez mellékszál, végül is ebből tartom el magunkat, a lényeg, hogy a feladatokat, inkább megcsináltam én itthon, mint Borkával együtt csináltam volna.

Aztán most iskolás lett és bizony látom, hogy nem önálló, és a suliban - amúgy logikusan nem pakolnak utána. Egy dologra valóban nehezen koncentrál egyébként is, és nekem ezért is váltanom kellett. Kőkemény szabályok- nekem.

Feladatot delegálok, együtt hajtogatjuk a ruhát. És B. hajtogatja, szegénynek nagy munka, mert eddig én hajtogattam, ő csak 3-4 évesen játszotta ezt. Már nincs hozzá türelme, de azért csinálja. Én meg biztatom és dicsérem, de nagyon fáradtan nehéz dühösen nem odaszólni, hogy már megint egy kupacban vannak a ruháid a földön? Viszont mindketten nagyon örülünk, ha a ruháink a szekrényben vannak.

A főzés továbbra is az én területem, de  segíthet,  ha tud. A sütésben, van, amit egy az egyben át tud venni, gyümölcsreszelésben verhetetlen. A terítés, edények leszedése az ő dolga, nagyon szívesen és ügyesen csinálja, már az oviban is szeretett napos lenni, ez is olyasmi.  Mosogatni nagyon szeretne, még nem elég magas a mosogatóhoz, de olykor szokott.

Őszintén, mert végül is ez egy olyan blog, féltem attól, egyszer csak elvész a szeretet  és harmónia, ami itthon van, mert már túl fáradt voltam mindent, de tényleg mindent egyedül csinálni. De az iskola ráébresztett, hogy van, amit én sem csinálok jól (...).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr1005674264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása