HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

• 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Hegy(ly)ek, ahol kisimulok

2010.11.14. 21:11 sixxty

Ahogy másnak is nekem is vannak olyan helyeim, ahol megnyugszom, és most hétévégén is jobbnak láttam elmegyünk egy ilyen helyre. Bár nagy volt a csábítás, hogy inkább a ma esti Tankcsapdát finanszírozzam meg, de ha a gyerek apjával egymást már több hónapja drága/kedves/édes helyett alperesnek/felperesnek szólítjuk ideje egy kis környezetváltozásnak. Pedig még volt nem fogadott hívásom is Debrecenből, csak hogy ne feledjem.

Szóval voltak a hegyek, ahová már évtizedekkel ezelőtt is jó volt menni. Akkor sokkal többen voltunk, bár az átlegéletkor nagyjából egyezett. Emlékszem kora gyerekkorom egyik nagy csalódása volt hogy az a nagy domb (a hegy), amin síeltünk, szánkóztunk, hógolyóztunk hónapokig nem tűnik el, ha elolvad a hó, hanem ott marad és zöldellik az év többi részében. Pedig titokban nagyon csodáltam az embereket, akik ekkora hókupacot össze tudtak hányni.

A program rendkívül változatos volt, a legtöbb gondolkodást a helyi kerámiaárus és az éteválasztás igényelte. Megnéztem 2,5 filmet, ebből 1,5 tetszett, következő 5 évre kipipálhatom a tévét. Mentünk hegyre le és fel, kilátókra fel és le, voltunk egy múzeumban, ahol felidézhettem, hogy mi az a kambium és hifa, eljátszotam a gondolattal, hogy mi lenne, ha ma is mohákat borgálnék, majd hazajöttünk.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás tankcsapda B

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.