HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Nem vagyok egyszerű mondat

2011.12.15. 21:50 sixxty

Az Agyarország jelző azért a munkahelyemre illene a legjobban. Mivel a fizetésem onnan kapom nem mondanék többet, a helyzetet jól jellemzi, hogy egy hét alatt 4 kilót fogytam. Még jó, hogy vannak normális emberek is körülöttem, akik visszajeleznek, hogy én tényleg az vagyok.

Szóval jó lett volna elmenni az A38-ra, Tankcsapda koncertre, mert egy ilyen koncert mindig feldob, mindig helyretesz, de hát a jegyeket egy pillanat alatt elkapkodták. Olvastam a debreceni Főnixbe invitálást az Facebookon, (8 (!) éve ott voltam,  azóta sem voltam Debrecenben),  nem tudom B.-vel hogyan oldhatnám meg.  Azt is olvastam, hogy december 6-án volt Tankcsapda koncert, zártkörű, de a Vaterán lehetett rá jegyet venni. És tudom, hogy vannak emberek, akik mindkét koncerten ott lehetnek (a zenekar tagjain és a személyzeteten kívül). B. is látta az FB-n (még nincs accountja, fiatal hozzá, az enyémet nézte), hogy lesz koncert, igaz olvasni még nem tud, de hamar levette, hogy miről van szó*, és elkezdett győzködni, hogy menjünk. Mint szigorú anya, azt mondtam, hogy zárt térbe nem mehet ilyen koncertre, mert hangos és füstös, majd jövőre a Szigeten, megint.

Szóval egyenlőre úgy néz ki, hogy a december tankok nélkül telik el, de CD-m az van.

*Ha jól belegondolok egy év múlva már fog olvasni, őrület.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr575674251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása