HTML

S, mint sárkány

Kategóriák

Kommentek

  • 17686: Szia, nem, nem bírják a nők rosszabbul az erőszakot, mint a férfiak, csak több éri őket. Nem azért... (2013.02.08. 17:11) One billion rising?
  • kalib: Olyat viszont hallottam már, hogy miután apuka évekig nem jelentkezett és nem is fizetett, anyuka ... (2013.01.04. 23:00) A légy és a kamion
  • 34594: Az a helyzet, hogy vannak jogerős ítéletek. De eddig nem tartott be szinte semmit. A gyerektartás ... (2012.12.23. 21:29) A Pokol angyala
  • 34594: Szerintem is vagány, de akkor is 7. :) (2012.11.15. 21:24) Csütörtök esti rock'n'roll
  • 34594: Szerencsére a család valamennyit tud segíteni egy kis ideig. És aki időt nyer... (2012.06.18. 20:59) Inkasszó - nincs mit tenni

Címkék

2009 (1) 2014 (1) 56 (1) anya (1) B (11) Baba (1) babona (1) Balaton (1) bébiszitter (2) beszéd (7) beteg (8) BKV (1) blog (3) blogger (1) bútor (1) családjog (2) csalás (1) Debrecen (1) egyéb (1) én (22) ennivaló (1) évértékelés (2) ex (4) férfi (1) Flirt (1) fogászat (1) fogzás (1) gyerek (32) gyerekjog (1) gyógytorna (1) Halász (1) idő (1) Judit (1) kapcsolattartás (1) karácsony (2) kényszerláthatás (1) kép (1) kinez (2) kirándulás (3) klassz (2) koncert (3) konyha (5) konyhatündér (1) kórház (2) közlekedés (1) kritika (1) lakás (1) mozi (1) munka (8) Nagyon (1) noszt (1) oktatás (3) óvo (1) óvoda (5) pénz (1) railjet (1) sixxty (4) Sopron (1) személyes (5) sziget (1) Szolgálati (1) szórakozás (1) T (5) tankcsapda (4) újlakás (2) utazás (3) Válság (1) volt (1) x (1) Címkefelhő

Zene, család, süti

2014.05.23. 22:25 sixxty

Ahogy lenni szokott a jó idővel B. beújított valami vírust, ami miatt 10 napnyi programunk alapjaiban megváltozott. Onnan lehet tudni, hogy a gyerek már nagy, hogy nem sokat kell éjszakázni mellette. Vagy csak szimplán mázlisták voltunk, hogy nem kellett éjjel fél 3-kor hűtőfürdőzni, elég volt a gyógyszer is. Persze megkaptam én is, kis késéssel, de nekem elég volt egy nap, neki meg ez a 10.

Szóval nem voltam Tankcsapda koncerten, pedig leszervezve autó*, gyerek, meg minden, nem is tudom mikor jutok el egyáltalán. Nem volt családozás, nagyjából kétévente tudunk így összejönni, ahogy most. Hát most nem jöttünk össze.

Ezeken nekiszomorodva, és jelentős alvásdeficittel elmentem a Restaurant day-re. Régen olvasom Zenóbia blogját, és nem azért mert diétázásra kényszerülve mazochista vagyok, hanem mert szeretem ezeket a sütiket a receptjei alapján elkészíteni, számunkra is ehetően. Kevés sütit kóstoltam meg, inkább ajándéknak vittem a B.-vel senyvedő S.-nek**, de amit igen, az nagyon-nagyon finom volt.

Nem tudom, ez a lány egyébként mivel foglalkozik, de a süti az a szenvedélye, és jól csinálja.

*Opellel mentem volna!
**Igen, nálunk a keresztapáknak ilyen sanyarú a sorsa

Szólj hozzá!

Címkék: blog blogger sixxty

A bejegyzés trackback címe:

https://sixxty.blog.hu/api/trackback/id/tr496200971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása